Klubaften 5. januar 2016

Jørgen refererer:

Vi ser på billeder med de kritiske øjne

Første aften i det nye år var afsat til en for-udvælgelse af billeder til henholdsvis vores kommende duel mod Frederikssund FO og til udvekslingsmappen til Ølstykke FK. Der var kommet mange billeder i klubbens dropbox til begge formål, og vi havde rigtig mange at vælge imellem på den store skærm. Nogen – bl.a. Uwe – havde også taget ’rigtige’ billeder med, så vi kunne se dem på tavlen. Det var meget forskellige billed- og hensyn, vi kom frem til, der skulle ligge til grund for duel-billederne og for kritik-billederne.
Nu skal autorerne hjem og lave nogle flotte, monterede print af de udpegede billeder, og så kan vi d. 26. januar vælge de endelige deltagere til duellen og til kunstmappen. Klubbens ærede seniormedlem, Marie, havde i anledning af julen sponseret en ordentlig omgang kage til at formilde overgangen fra juleferien.
Jørgen

Marie giver kringle mm.

Dette indlæg blev udgivet i Klubaktivitet. Bogmærk permalinket.