Valg af billeder til Frederikssundduel og Ølstykkemappen

Vi havde travlt med at vælge kandidater til hhv. Frederikssund duellen og Ølstykke mappen. Det var en hård udskillelsesproces at vælge duelbilleder. Kriterierne var, at alle autorer, som havde ønsket at være med, skulle være repræsenteret. Desuden skulle billederne omhandle begrebet “Menneskelige konstruktioner” og samtidig være umiddelbart fængende. Det lykkes at finde de 21 billeder, som autorer skal rette til ift. feedback og printe ud, så de kan præsenteres til næste klubmøde på tirsdag (27/2). Dermed er vi klar til duellen med Frederikssund fotoklub på torsdag kl. 19:30 i Frederikssund ( Pedersholm, Roskildevej 161 A, 3600 Frederikssund).

Aftenens billede er censureret.

Efter duelbilleder var udvalgt, blev der udvalgt billeder til Ølstykke-mappen. Det er så meningen at fotografer fra Ølstykke skal give disse billeder konstruktiv kritik, hvilket vi også skal gøre med 10 Ølstykke-billeder.