3-i-1

Det blev en lang aften i tirsdags, da vi skulle nå af vælge billeder både til Frederiksund duellen og billed til feedback aftenen med Ølstykke fotoklub, samt have efterkritik på de Glas 4 billeder, som ikke nåede blandt de 25 bedste.

Frederikssund-duel
Tirsdag den 12. marts, få vi besøg af Frederikssund fotoklub. De har 21 billeder til duellen med os. I tirsdags, valgte vi de billeder ud, som skal være med i dueller. Ca. halvdelen af billeder, blev valgt fra et medbragt udvalg. Den sidste halvdel af billeder, blev udvalgt fra vores Glas mapper i Dropbox. Kriterierne for udvælgelsen, var at billederne skulle have høj præsentations-værdi (pang-faktor) og hver autor må max. have 2 billeder med.

De udvalgte billeder ses her og autor må heller end gerne medbringe billederne tirsdag den 5. marts, så vi er klar til duel!

Ølstykke-mappen
Der blev udvalgt 10 billeder (ses her). som skal senden til Ølstykke. Ølstykke fotoklub kommer til Herlev den 9. april, hvor vi så giver hinandens billeder feedback. Autorer skal medbringe færdige papirbilleder til klubben senest den 12. marts, så de kan afleveres til Ølstykke.

Glas 4
Til slut var der fælles kritik (konstruktiv selvfølgelig) af ikke-antagende Glas 4 billeder.