Duel på billeder Herlev vs. Frederikssund

I den årlige billededuel med Frederikssund Fotoklub havde vi i år hjemmebane. Lokalet var festligt pyntet op med flag i det tætpakket lokale, næsten 30 personer fra begge klubber havde valgt at deltage denne aften og flere af de fremmødte havde flag og truthorn med for at skabe den rette stemning og sætte “modstanderne” under pres.

Hver klub havde medbragt deres 21 bedste billeder, hvor et billede fra hver klub blev vendt samtidigt og den uvildige dommer – Claus Djervad fra Brøndby fotoklub – kommenterede lidt på hvert af de to billeder for herefter at vælge det billede han syntes bedst om. Der var en god stemning, bifald og højt humør, især i Herlev lejeren og efter de 7 første runder førte Herlev suverænt 7-0 og der opstod ikke den store spænding så Herlev vandt, igen i år, dysten med 13-8.

Dommeren blev derefter bedt om at finde de tre bedste billeder ud af alle 42 billeder og nr. 1 blev et fint billede fra Frederikssund og nr.2 og 3 tilfaldt hhv Jes og Jesper fra Herlev.

De tre vinder billeder med nr. 1, 2 og 3 fra højre mod venstre.