Vi får besøg af Ølstykke

Skrevet af Henning Gustafsson.

Denne tirsdag aften havde vi besøg fra Ølstykke fotoklub. For et stykke tid siden udvekslede vi billedemapper a 10 billeder med Ølstykke fotoklub. Billederne blev fordelt imellem medlemmerne som har haft billederne med hjemme for at vurdere og komme med konstruktive kommentar, og/eller billederne blev debatteret ved en klubaften. Denne tirsdag aften kom Ølstykke fotoklub og forskellige medlemmer gennemgik, kommenterede og præsenterede de ti billeder de havde haft af vores og vi gjorde ditto med de ti billeder som vi havde haft. En hyggelig aften i godt selskab hvor vi fik snakket billedesyn og kvaliteter ved det gode billede.

Der er ingen klubaften denne tirsdag d. 16 april i anledningen af Påsken. Vi ses igen d. 23 april.