Virus-aflysninger……

Kære fotoglad HFK medlemmer,

Desværre ser vi os nødsagte til at aflyse alt klubaktivitet i HFK, i førset omgang frem til påske, pga. den alle-steds-nærværende risiko for at blive smittet med Corona virus, som vi jo tager alvorlig, med vores alder…. Det betyder, at valg af duel billeder til dysten med Frederikssund fotoklub og (17/3) selve dysten (19/3) er aflyst i næste uge. Planen er, at lave dysten på set senere tidspunkt. Glas 4 bedømmelsen den 24/3 og efterkritikken i ugen efter (31/3) er også aflyst. Se det i programkalenderen.

Glas 4 bedømmelsen bliver skriftlig og præsenteres her på hjemmesiden og i Dropbox, sammen med det samlede regnskab til konkurrencen om at blive ‘Årets fotograf’. Retur(papir)billeder fra Glas 4, vil være i klubben efter den 24/3.

Mht. til aflevering af papirbilleder til konkurrencen ‘Årets billede’, skal disse billeder og digital billeder registres, som normalt i Dropbox. Papirbilleder kan sættes i klubbens konkurrencekassen inden den 31/3. Hvis du mangler adgang til klubben, vil billedsekretæren være i klubben den 31/3 mellem 19:30 og 20:30.

Vi ser virus-situationen an, ift. programmet efter påske.

Indtil vi ses igen – få taget og lavet en masse spændende billeder.