Premiere på digitale klubmøder 21. april 2020

Det var alt i alt en uforlignelig succes at få alle ca. 12 deltagere på banen på en gang, så vi kunne drøfte de dertil indrettede billeder fra Dropboxen. Uwe var både mødeleder, adgangskontrol og den, der skiftede billeder, så vi alle kunne se det. Og der var stort set en rigtig god mødedisciplin – med ikke at snakke i munden på hinanden. Vi fik set alle de oploadede billeder og fik tid til at kommentere dem inden for en rimelig tid.

Alt i alt en rigtig god oplevelse, og ’næsten som at være der selv’. Næste tirsdag får vi Fine Holten på skærmen. Det bliver nok en endnu større oplevelse med lutter udsøgte billeder, og en endnu større øvelse i at holde mund og sidde roligt indtil man bliver spurgt.

Men det bliver nu ulige meget bedre, når engang forbandelsen bliver hævet og vi igen kan mødes for alvor i klubben.

Et af Alfs billeder der var til billedkritik. Det er billede af mælkevejen, som pt er et yndet motivvalg. Mobil app’en Photopills kan give anvisninger på, hvor og hvornår mælkevejen og andre himmelfænomener kan ses.