VORES LIV – i billeder

Jyllands-Posten netop har lanceret 3. ombæring af vores store fotokonkurrence ”VORES LIV – i billeder”.

Som noget nyt gennemføres konkurrencen i samarbejde med Sony, der også er sponsor af konkurrencens hovedpræmier. En anden nyhed er, at børn også – under visse betingelser – via Børneavisen (ejet af JP/Politikens Hus) kan deltage i konkurrencen.

Ellers er alt ”ved det gamle”:
Det handler ganske enkelt om at skildre det liv, som omgiver os alle, og konkurrencen er åben for alle uanset kvalifikationer og kameraudstyr.

At vi igen henvender os til landets fotoklubber skyldes, at vi også i 2019-udgaven af konkurrencen havde fornøjelsen af adskillige skønne bidrag indsendt af netop medlemmer af landets fotoklubber.

Det vil vi se frem til at modtage igen, og I kan læse meget mere om konkurrencen, regler, upload af billeder og andet på vores særlige temaside, som I finder her:

Deadline er 29. september 2020

Hav en rigtig dejlig foto-sommer – vi ser meget frem til jeres bidrag.