Resultat fra Foto konkurrencen “Mellem Sund Og Bælt”.

Så er der resultater fra endnu en konkurrence hvor Herlev Fotoklub har gjort sit rigtig godt bemærket. Det drejer sig om konkurrencen Mellem Sund og Bælt som udmærker sig ved, at man udover normal billede størrelse, også må indlevere stort format billeder dvs. optil 70 x 50cm hvilket kan spændende at prøve.

Herlev Fotoklub blev meget flot Nr. 3 ud af 19 klubber med 27 antagne billeder ud af i alt 1144 indleverede billeder. Derudover var der en præmie i kategorien Papir billeder i form af et dommerdiplom til Søren Andersen.

De antagne billeder blev leveret af: Børge 1, Jørgen 4, Lisbeth 3, Susanne 3, Søren 4, Tage 9, og Flemming 1.

Rigtig flot og stort tillykke til alle.

Se mere på:

De antagne billeder hænger udstillet på Kulturhuset Brønden på hverdage i åbningstiden.