Generalforsamlingen 2021

Så lykkes det endelig at afholde den årlige generalforsamling tirsdag d. 18 maj i Herlev medborgerhus glimrende lokaler, hvor det var muligt med personligt fremmøde og ikke på Zoom som har været måden at mødes på i lang tid.

Formanden Uwe holdt formandens tale og opsummerede dette års gang i Herlev Fotoklub hvor det har lykkes at holde et højt aktivitets niveau på trods af omstændighederne og vi har haft mange glimrende gæster på besøg, sågar også et praktisk passepartout demonstration med tips & tricks, alt sammen på Zoom.

Billedesekretær Alf fremlagde beretning om alle turneringerne både interne og eksterne. HFK har igen i år gjort det godt i de eksterne konkurrencer og opnåede en delt 7.plads ud af 22 deltagende klubber i den Nationale SDF fotokonkurrence.

Der blev delt præmier ud for resultaterne i interne konkurrencer:

Der overrækkes præmier :

til Jørgen for Årets bedste Monokrom

til Søren for Årets fotograf digitalt og Årets digitale billede

til Alf for Årets papir-billede og Årets papir-billede

Der skulle også have været overrakt præmier til Lisbeth for Årets Natur billede og Årets bedste portræt billede, men Lisbeth var desværre ikke tilstede og der blev klappet af Lisbeth in absentia.

Jes der er klubbens dygtige printer administrator fremlagde regnskab for driften.

Kasseren Jørgen fremlagde årets regnskab samt næste års budget.

Bestyrelse og suppleanter blev valgt, et par emner var oppe at vende under eventuelt, alt stille, roligt og hyggeligt, og HFK er klar til et nyt foto-år.