Nye Medlemmer & Feriebilleder

Efter lang tid med Zoom møder, dog vellykkede møder med konkurrencer, undervisning og endda workshop, så blev det endeligt muligt at mødes til i klublokalet igen efter alle nedlukningerne. Det var der også mange der gjorde til sæsonens første aften i klublokalet til aftens program “Nye medlemmer & feriebilleder.

Til at starte med blev der overrakt præmier for Glas 3 og 4 hvilket ikke havde ladet sig gøre før. Det blev til Susanne i Glas 4 for  bedste digitale og til Tage for bedste papir billede i Glas 3. Derudover var der Glas til Lisbeth og Søren for hhv. bedste billede i papir Glas 4 og bedste billede i digitalt Glas 3. Lisbeth og Søren var desværre ikke tilstede så det blev til bifald in absentia.

Herefter gav Uwe en briefing fra generalforsamlingen i SDF.

Til aftens program blev der vist rigtig fine billeder fra et muligt nyt medlemmer og derefter blev resten af aftenen brugt til at medlemmerne kunne vist korte billede serier fra deres ferie.