Bedømmelse af serier og portræt

I aften havde vi besøg af Jes Lyngsie, fra Roskildes fotoklub Negativ. Han var dommer ved vores serie og portrætkonkurrence. Halvdelen af os sad klar hjemme til en virtuel bedømmelse i coronasikker afstand, mens den anden halvdel sad bænket og klar i klubben. Desværre var der store udfordringer med streamingteknikken. Først måtte vi opgive, at få lyd igennem til klubben, fra alle på Teams.  Langt om længe gik Jes igang med bedømmelsen, men succen var kort. Efter den første serie, gik der udu i deling af billeder og den virtuelle del måtte desværre aflyses.

Resultatet af aftens bedømmelse var, at Flemming vandt seriekonkurrencen med en Ballonrejse-serie, mens Lisbeth Frank vandt portrætkonkurrencen med ‘Lillebror’ portrættet.

Jørgen sendt heldigvis nogle billeder fra klubben.

Resultater fra konkurrencen kan ses her.