Glas 4, gamle overrækkelser og Årets fotograf

Denne bedømmelse blev udført af Kirsten Hyldager fra Frederikssund fotoklub. Kirsten begyndte for alvor at interessere sig for fotografering, da hun blev pensionist. Hun har deltaget i en del fotokurser, bl.a. med Kim Skovsby, som også har undervist vores Søren. Kirsten er meget optaget af portrætfotografering og driver nu et portrætstudie (https://kirstensfoto.dk).

Kirsten leverede en meget solid og positiv bedømmelse med masser af god iagttagelse og kommentar til de udvalgte billeder. Hun var imponeret af billedkvaliteten (det lover godt ift. næste uges duel) men var ikke i tvivl om vinderene.

Niels vandt papir konkurence, mens Alf vand digital.

Resultater af Glas 4 og vinderbilleder ses her.

Spændingen blev også udløst i ‘Årets fotograf’ konkurrence, hvor Preben M vandt papir mens Alf vandt digital

Resultater kan ses her.

Da coronaen satte en stopper for tidliger overrækkelser, benyttede vi aftenen til at overrække diplomer og 1-pladser til:

Glas 2 digital diplom til Preben H Presmann

Serier 1. plads til Flemming Sørensen

Natur 1. plads til Niels M. Nielsen

Næste gang Børge er i klubben, skal han have hele to glas, for at vinde både digital og papir i Glas 3 og Lisbet skal have et 1. pladsbevis for at vinde portræt.