Billednørder

Vi havde besøg af ølstykke fotoklub som kom med en stak af vores billeder under armen. Ligeledes have vi en stak af Ølstykkes billeder klar. Ialt kom der 7-8 deltagere fra Ølstykke fotoklub og vi var selv omkring 15-16 stykker, så der var næsten fuld hus.

Klubaften, i sidste uge, brugte vi på, at analysere Ølstykke billeder. Der var alt fra høje himler og børn med sutterne til sommerfugle og kameler.

Lige som os, havde Ølstykke-folket forberedt sig rigtig godt. Så vi havde en rigtig givtig aften sammen, hvor der var rigtig fine betragtninger, gode grin og velmenende råd til mange af billederne.  Der var både stof til eftertanke  og inspiration til motiver og lokaliteter.

Aften sluttede af omkring kaffebordet hvor snakken gik lystigt. Dermed blev nogle af aftenens vigtigste formål indfriet, nemlig at dele vores passionen for fotografering med ligesindede og lærer nye legekammerater at kende eller gense gamle venner.

Tak for besøg til Ølstykke fotoklub.