Den Nationale 2019

Den Nationale 2019 var i år henlagt til Fotodage 19 i Vejle. Susanne, Tage, Uwe og undertegnede var Herlev Fotoklubs repræsentanter på stedet. Det var nye tider, med kun en dag mod en weekend tidligere. Det sås både på antal deltagere og foredrag, som var langt færre end tidligere. Udstillingen af konkurrencebillederne var dog under nogle fine betingelser.

Der var middag på Hotel Bedst Western, hvor vi alle fra Herlev deltog. Efter middagen blev resultaterne af Den nationale konkurrence afsløret. Det var en god dag for Herlev. Vi blev nummer 6 i klubmesterskabet med 240 point – ca dobbelt så mange point, som vi har opnået de senere år. Point, som dels skyldes mange antagelse (38 fordelt på 10 personer) og dels skyltes diplomer til både Jørgen og Alf. Det blev også til en sølvmedalje til Alf i kategorien ‘Landskab’ og han blev sammenlagt nummer 7 i det individuelle mesterskab.

Succesaftenen sluttede med, at Tage fik overrakt en SDF-nål. Godt gået Tage.

Resultater findes på SDFs hjemmeside.

Den nationale 2019 fortalt i billeder