Fotoduel mod Frederikssund – En gyser 🧛‍♂️

(Indlæg skrevet af Jørgen Jakobsen)

Det var en mørk, regn- og stormfuld aften, da Frederikssund mødte 6 brave Herlevnesere til duel pĂĄ billeder med emnet “godt hĂĄndværk”. Dommeren var Torben Papillon fra fotoklubben ISO4300, Holbæk.

Han dømte fyldigt, dog med en start til ‘deres’ fordel med 2 pinde mod vores 0. Siden rettede det sig, og da han havde bedømt 10 billedpar, var situationen 5/5. Men sĂĄ skiftede billedet markant, og selv om dommeren angiveligt ikke var en hjemmebanedommer, sĂĄ havde hans billedsyn tilsyneladende forskubbet sig en del, for efter midtvejs-stillingen fik vi kun 2 yderligere pinde, mens hjemmebaneklubben tog resten. Et forsmædeligt nederlag pĂĄ 7/14

.

Men vi tog nederlaget med godt humør, og Alf overrakte et diplom og ønskede ‘dem’ tillykke med den sejr, de havde ventet pĂĄ i sĂĄ mange ĂĄr. Der var en glimrende, kammeratlig og fordragelig atmosfære under den efterfølgende kaffe & ostemadder, og til hjemturen havde vinden lagt sig og regnen hold pause.