Aftenen begyndte med uddeling af 2 store glas, da Susanne ikke var der til generalforsamlingen, fik hun denne aften overbragt 2 glas, et for årets billede papir og årets billede digital, flot gået med at tage begge glas et stort tillykke herfra.

Herefter gik Niclas på scenen og fortalte om makro fotografi, Niclas havde lavet et kæmpe forarbejde i hans præsentation, som han præsenterede, både om de forskellige fotolinser, programmer f.eks. Helicon til brug for fotostacking og viste en masse flotte fantastiske macrobilleder af bl.a. insekter svampe mm.
En stor tak til Niclad for en god og spændende aften.


