Fælles lyddias projekt?

Vi havde lyddias på programmet i aftes (29. marts), og det var en god aften.
Ud over at det gamle, analoge udstyr virkede stort set upåklageligt, så vi kunne opleve nogle af de gamle værker i det rigtige format, havde vi også en god snak om mulige projekter, som flere kunne gå sammen om at udnytte.
Her er emnerne:
 Smørmosen / Fedtmosen (naturbilleder, nærbilleder, døgnets gang)
 Strøget i København (mennesker, handel) – eller et loppemarked
 Atlas fabrikken i Lyngby / Lundtofte (graffiti, forladt fabriksbygning, paintball)
 Parallelt forløb: en dag for henholdsvis en ”hjemløs” og en ”arbejdsramt”
 Livgarden trækker op
 Stumfilm, måske om toget der er kørt og automaten der ikke virker
 Skateboardbane

Der var umiddelbart en vis tilslutning til Smør-/Fedtmose projektet, men der kom ikke en fast dato ud af det. Så hver især kan tage en tur i mosen, se på mulighederne og tage nogle skarpe skud eller fede ideer med i klubben. Så kan der måske formeres en gruppe ud fra hvem der vil være med til hvad.

Men også de andre indfald til projekter er hermed givet fri, så de kan vokse videre i hovedet på os alle sammen. Nogle af projekterne kræver som minimum at en af os deltager som ”model”, og andre er nok bedst at løse ved at vi bliver en lille flok som tager hen det samme sted og fotograferer løs.

Dette indlæg blev udgivet i Klubaktivitet. Bogmærk permalinket.