Vi havde fint besøg fra Ølstykke fotoklub. De udvekslede billeder blev gensidigt kommenteret med megen ros, og også velmente gode råd.
En fin aften som lagde op til en gentagelse.
- Nogen smiler 🙂
[lastupdated]
Vi havde fint besøg fra Ølstykke fotoklub. De udvekslede billeder blev gensidigt kommenteret med megen ros, og også velmente gode råd.
En fin aften som lagde op til en gentagelse.