Ordinær Generalforsamling 2018

Af Henning Gustafsson

I aften var der den årlige ordinære generalforsamling i Herlev Fotoklub med et rigtig flot fremmøde. Generalforsamlingen forløb i god ro og orden med fin debat omkring forslag og ideer.
I løbet af aftenen blev der yderligere overrakt præmier til årets fotograf i henholdsvis digitalt og papirbillede samt præmier for årets billede i henholdsvis digitalt og papir billede. I alt en vellykket aften.

Ja Alf er på alle billederne 🙂 På det øverste modtager han pokalen for årets papir billede “Morgendis”, på de næste overrækker han som klubbens billedesekretær pokaler først til Jes Jessen for årets billede digitalt  “Mod lyset”

På de næste billeder overrækker han pokal til René Wedel for årets fotograf på papir og til Niels M. Nielsen for årets fotograf digitalt.