Bedømmelse af Glas 2 konkurrencen

Denne tirsdagaften i fotoklubben blev brugt på præsentation af resultatet for Glas 2 konkurrencen. Det var Carsten Rasmussen fra fotoklubben Downstairs der havde haft 40 papir og 62 digitale billeder til bedømmelse og som præsenterede top 25 billeder i hver kategori. Carsten gennemgik billederne og underbyggede på fin måde hvorfor billedet han havde placeret som han havde gjort og gav forslag til hvordan han evt. syntes billedet kunne forbedres.

Derudover er der dommerdiplom til Lisbeth for billedet “Indian Roller”, begrundelsen følger med diplomet der venter i klublokalet.

Her ses vinderbillederne. I øverste række fra venstre 1, 2 og 3 i kategori papirbilleder, Tages “Aften” og som nr. 2 og 3 Lisbeths “Søjler i Katedralmoskeen.

Anden række fra venstre nr. 1 Børges “Stranding” og som nr. 2 og 3 Sørens “Frysende rose” og “Mille”.