Bedømmelse af klubkonkurrence Glas 1.

Så blev klubbens Glas konkurrencer skudt i gang i den nye sæson med bedømmelse af Glas 1 af Renè Nørager fra fotoklubben Momento. Renè har ikke nogen specielle præferencer om stil som natur, arkitektur elle lignende men kikker mere på om billederne siger ham noget og om han bliver nysgerrig på billederne. Derfor kom vi godt rundt i medlemmernes natur, eksperimenterne, fine eller rustikke billeder. I digital og papir var der indleveret hhv. 61 og 52 billeder.

Renè havde selv medbragt 3 af sine egne glimrende billeder som var printet i rigtig stort format som han præsenterede efter nr. 1, 2 og 3 var fundet i papir og digital kategorierne.

I digital blev nr. 1, 2 og 3 hhv.

Susanne for “Afrikansk elefant”, Tage for ” Antelobe” og Søren for “Jernbinder Mark”

I papir blev nr. 1, 2 og 3 hhv.

Uwe for “Zebra”, Tage for “Skyggedans” og Søren for ” Gammelt billede Adama”

Præmieoverrækkelse og bifald til Susanne for førstepladsen i digital kategorien og der var bifald til Uwe in absentia for førstepladsen i papir.

Dommeren gav et diplom i begge kategorier der begge tilfaldt Alf (det virker lidt mistænksomt 😉

Et af de tre print Renè havde med for at vise hvad han selv går og laver for tiden.