Billeder fra nye medlemmer og fra Stejlepladsen

Da danseskolebesøg blev aflyst, gav det plads til, at nye medlemmer kunne vise lidt af deres billeder. Kirsten og Niclas viste hver nogle af deres billede til et nysgerrig publikum. Begge fotografer afslørede en bred smag for motiver, lige fra små insekter til mælkevejsfoto. Vi glæder os til at se mere.

Aftenens anden punkt bestod af billeder fra Stejlepladsen. 6-7 fotografer viste deres høst af billeder fra en fed aften i Sydhavnen med et fantastisk lys. Det var sjovt at se hvor stor variationsbeden er og det viser igen, der er motiver alle vegne (det gælder bare om at se dem).

Sidste punkt, var en gennemgang af billeder til vores billedduel med Frederikssund fotoklub over emnet ‘Godt håndværk’. Duellen løber af staben i Frederikssund torsdag den 5. november 2020. Gennemgangen viste, at vi mangler næsten 10 billeder, så alle opfordres til at uploade kandidat-billeder op i dropbox inden næste tirsdag (13/10).