Dueltid med Frederikssund fotoklub

Så blev det igen tid til den traditionelle billedduel med Frederikssund fotoklub. Denne gang i hjemmelige omgivelse i HFK med Fine Holten fra KFAK som dygtig og upartisk dommer.

Der var god ro og orden, men stor spænding, da alle fremmødte fotografer fulgte duellen. Vi fulgtes pænt ad i point, lige til det sidste, hvor Frederikssund desværre, men fuld fortjent, trak det sidste stik hjem. Resultatet blev således 10 point til os, men 11 point til Frederikssund fotoklub.

Jeg tænker heldet var med dem, men de kom nu også med nogle flotte billeder. Så ak, det blev ikke denne gang vi igen fik slået fast, at vi er beder til at tage billeder end Fredrikssunderne. Vi må smøge ærmer op næste år og vinde æren tilbage.

I år må vi sige tillykke til Frederikssund fotoklub med sejren og på gensyn til næste år.