Hvad er der i fototasken

Tirsdag var vinteren og fotofolkene vendt tilbage efter en weekend i festens tegn. Først jubilæumsmiddag i anledning af vores 70 års fødselsdag, så kongerøgelse i København i anledning af regentskifte.

Vi mødte veloplagte op til ”vis mig din fototaske”. Det blev en sjov og oplysende aften, hvor der blev vist almindeligheder (batterier) og finurligheder fra taskerne: En havde en opvaskebørste, og en anden havde et badehåndklæde i sin taske. Der var flere fantasifulde forslag til anvendelsen, men ingen gættede rigtigt. Der var dog ingen, som havde sneskraber i tasken – måske en idé hvis vejret fortsætter som nu?

Efter nedpakning af udstyret igen fik vi som sædvanlig en god snak over en kop kaffe med brød.

(Der kommer lidt billeder fra jubilæumsmiddagen i dropboksen, da de kun er til internt brug for klubmedlemmerne)