Vi havde tirsdag aften en glimrende “Mørkeaften” i samarbejde med Herlev Bibliotek. Aftenen startende på Herlev Bibliotek som var vært med kaffe og småkager, hvor borgere i Herlev var indbudt til at høre Jørgen fortælle om udfordringer ved samt se eksempler på fotografering i mørke. Vi var 8-9 Herlev borgere og 10-12 fra fotoklubben der var mødt op og efter Jørgens foredrag og en nysgerrig udveksling af erfaringer drog vi alle ud i mørket i Herlev for at forsøge at fange det gode nattebillede. En fin aften i tørvejr, håber at alle nye som garvede kom hjem med nogle gode skud i kassen. Mvh Henning
-
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy Seneste kommentarer
-
Seneste indlæg
- Sommerafslutning Køge Bugt Strandpark 2026/06/16
- Tage viser billeder fra internationale konkurrencer 2026/06/09
- Niclas fortæller om makro fotografering. 2026/06/02
- Udstilling i Herlev Bymidte åbnet 2026/05/01
- Udstilling i Herlev Bymidte 2026/04/30
Log ind