Billeder med PULS til at udstille på Herlev Bibliotek

Skrevet af Henning Gustafsson

I aften var dagsordnen udvælgelse og kommentering af billeder til den udstilling vi har på Herlev Bibliotek i maj måned med temaet “Puls”.
Fremmødet i klubben var beskedent med top kvalificeret til at lave udvælgelse imellem billeder fra de 5 fotografer der havde bidraget med billeder i Dropbox.

Vi gennemgik de indkomne forslag, kom med konstruktiv kritik og udvalgte et antal billeder som nu ligger i mappen ” udvalgte” i Puls-mappen i Dropboxen. Umiddelbart er der 5 fotografer der har budt ind med forslag, indtil nu, så det er alletiders mulighed for flere medlemmer at komme med forslag af egne billeder så vi kan præsentere så mange medlemmer som muligt ved udstillingen på Herlev Bibliotek.

Vi har rykket deadline til (dato kommer senere) så kik evt. forslagne igennem i Dropboxen og bliv inspireret til at finde nogen af dine egne billeder frem og upload i Dropbox i folder PULS_Herlev, så vil vi på en klubaften i nær fremtid lave den endelige udvælgelse af billeder så de kan nå at blive printet til udstillingen.

Billedet til plakaten for udstillingen som Herlev Bibliotek har efterlyst til snarlig tryk er valgt og det blev Sørens “højjulepuls” billede.