Duellen med Frederikssund fotoklub

Hu-hej hvor det gik godt i Frederikssund i aften, hvor vi var 6 personer fra HFK, der befandt sig i Frederikssund fotoklub. Vi vandt igen den årlige fotoduel med de sikre sejers ciffer 14 mod 7 til Frederikssund fotoklub (midtvejsresultat: 4 til Frederikssund og 7 til os).

Dommeren var Peer Hansen fra Halsnæs fotoklub, som lavede en meget solid bedømmelse. Han started med at vise nogle få af sine egne billede. Han lagde ikke skjul på, at han havde en vis forkærlighed for sort-hvid billeder, spejlinger og mat papir. Alle tre dele skinned igennem hans bedømmelse af duel-billederne, som alle omhandlede temaet “Menneskelige konstruktioner”. Peer sluttede af med at udvælge de tre bedste biller i duellen, som (selvfølgelig) alle var HFK billeder (1. Henning, 2. Børge og 3. Lise).

Det var en fin aften, som sluttede med god snak ved kaffebordet. Mon ikke der kommer en duel til næste år?