Generalforsamling 2019 i HFK (Husk aflevering til Glas 1 2019-20 senest den 11. juni)

HFK’s årlig generalforsamling løb af staben i tirsdags i god ro og orden. Tage blev valgt som ordstyrer og han styrede os alle 22 fremmødte smertefrit gennem mødet. Formanden (Uwe) gave en meget grundig gennemgang af året der gik, efterfulgt af billedsekretærens (Alf) gennemgang, som sluttede med overrækkelse af fine glas til årets digitale og papir fotografere samt for årets digitale og papir billed autorer. Tage fik titlen, som årets digitale fotograf, mens Alf ryddetede resten af hylderne. Regnskab og budget for det kommende år blev vedtaget. Den store ændring er, at kontingent til HFK bliver mindre per medlem, da vi hver især selv være personlige medlemmer af SDF. Jes, som er ansvarlig for vores farveprinter, gav en status. Beskeden var, at vi gerne måtte bruge printeren noget mere, så måske kommer der en fotokonkurrence i næste sæson, hvor der må indleveres A2 billeder.

Der kom flere gode ideer til, hvordan hjemmesiden kan forbedres. Næste generalforsamling kan også forbedres ved at der er øl nok til alle :).

Der var genvalg til alle bestyrelsesposter, som var på valt og Susanne trådte ind i bestyrelsen som suppleant. Alle detaljer vil fremgå af referatet, som vi også vil ligge på hjemmesiden (medlems-del)

En fin aften med go kaffe til sidst