Komposition af fotos.

På grund af denne Corona-situation det sidste halve år har vi været ujævne med præmie overrækkelser, så denne tirsdag aften startede med overrækkelse af glas-præmier til Alf som årets fotograf i digital billeder 2019-2020 og for årets digitale billede også 2019-2020. Der skulle også have været overrækkelse af Glas præmie for Glas 4 sidste sæson til Flemming Sørensen og Preben Madsen som desværre ikke var tilstede og overrækkelsen vil ske ved førstkomne lejlighed.

Alf får overrakt præmier for Årets fotograf i digital billede og året digitale billede.

Aftens hovedpunkt var Jørgen der havde lavet en stor og flot præsentation af ”Komposition af fotos” med masser af eksempler på hvad der virker for at et billede fænger og fastholder beskueren, både teoretisk og med billede eksempler. Det var en omfangsrig kondensering fra bogen ”Se Her” af Rudi Hass, en bog vi har i klubben og som medlemmerne er velkommen til at låne med hjem.

Pgra. den skærpede Corona situation blev aftens møde også transmitteret på mødedelings tjenesten Zoom og her deltog flere medlemmer. Klubbens bestyrelse har besluttet at vi indtil videre fortsætter med kombinerede fysiske og Zoom tirsdags møder indtil videre.

Husk næste tirsdag er fototur på Nørrebro, følg med i evt. ændringer i mailboksen.