Sidste nyt i Corona-tiden.

Så er der resultat fra Region Nord 2020 Papir 1 og igen er Herlev fotoklub godt repræsenteret med både antagelser og placering i top 10 til Herlev Fotoklub. 😊 Tillykke til Susanne for antagelse og en flot top 10  samt til Børge for antagelse.
Klubafterne afvikles stadig men primært som Zoom-møder, stadig tirsdag aften kl. 19:30. Denne tirsdag præsenterede Søren billederedigering i Lightroom software, det blev til 1½ times gennemgang fra import, behandling og export af det færdige billede, samt tips og tricks.
Duellen med Frederikssund Fotoklub på torsdag er desværre aflyst pgra. Corona situationen.
Men på tirsdag d. 10 november vil der være Værksted i klublokalet:
Hvordan skærer man passepartout og klæber op d. 10. november, 19:30 – 21:30, hvor Jette demonstrerer skæring af passepartout og vi diskuterer de forskellige måder, det kan gøres på.

(Deltagerantal begrænset til 6 – bestil plads i Dropbox. Evt. transmitteres på Zoom)