Lidt nyt i klubben efter vi er gået online på Zoom igen:

Igen har Herlev Fotoklub gjort sig bemærket denne gang af Jørgen der fik antagelse ved Region Nord digitale bedømmelse i mandags, stort tillykke til Jørgen..
Sidste tirsdag havde vi et oplæg til hverdagsbilleder af Henning der viste eksempler på hvordan prof. og amatørers tilgang til hverdags billeder og selv talte om vigtigheden af historien i billedet og fotografen selv ikke skulle “fylde” for meget.
Derudover havde vi medlemmernes egne billeder fra den fælles tur til Nørrebro og den Røde Plads, samt aftenbilleder fra Herlev der i sidste ende udvælges 10 billeder til medborgerhuset.
Der blev givet konstruktiv kritik af de fremmødte på Zoom og billederne bliver set igen 1. December hvor der skal vælges til medborgerhuset. 1. December ser vi også på medlemmernes hverdags billeder.