Frederikssunds Fotorally 2023

Sådan ser det ud når man har fået overbragt diplom og gavekort for en første plads i emnet ”Hastighed” i Frederikssunds Fotorally.

Lørdag den 2. september 2023 blev Frederikssunds Fotorally afviklet.

Vi mødtes kl. 9.00 til formiddagskaffe med brød og kl. 10.00 fik man emnerne man skulle løse, ”Hastighed” og ”Stilstand”, vi havde så tiden fra kl. 10.00 til kl. 13.00 i det flotte solskin, til at løse opgaven, fra Herlev Fotoklub deltog Susanne og Tage.

Bedømmelsen var så den 12. oktober, så spændingen var stor, om hvor godt man klarede den. Der var indleveret 37 sæt billeder af 2, så 74 billeder i alt.

Dommeren var Rene Nørager fra Fotogruppen Momento, alle sæt blev vist på tavlen og han skulle sætte de ti bedste sæt i rækkefølge og vælge det bedste billede i hver gruppe.

Tage fik en flot 6. plads for sit sæt og derudover første pladsen i gruppen ”Hastighed”, Susanne fik flot omtale af hendes sæt.

Der blev afsluttet med kaffe og brød, en dejlig aften i Frederikssund, tak til Fotoklubben for et godt arrangement.

Tages billeder, “Hastighed” og “Stilstand” og herunder, selve bedømmelsen.