Dommer for en aften.

Igen en fin tirsdag aften i klubben for de fremmødte samt for dem hjemme der kunne følge med i live-transmission på Zoom. Vi havde først det tekniske hjørne hvor Tage fortalte om et snedigt software der ved hjælp af kunstig intelligens kan skelne imellem motiv og himmel og derved kan man let ”udskifte” himlen fra et himmelkatalog.

Aftenens hovedpunkt var at alle fremmødte skulle prøve at være dommer for en aften.

Jørgen havde lånt mange konkurrence billeder fra to andre fotoklubber og hver fremmødt fik udleveret 5-6 papirbilleder som hver enkelt skulle sortere i rangorden efter egen smag og siden præsenterer, begrunde valg og evt. komme med konstruktiv hvordan billedet kunne forbedres.

Tilslut fik Flemming overrakt sit diplom og præmie som vinder af sidste sæsons Glas 4 konkurrence, med stor forsinkelse af mange årsager, men bedre sent end aldrig.