Generalforsamling 2022 i Herlev fotoklub

Så fik vi klaret endnu en generalforsamling i Herlev fotoklub i god ro og orden. Der var en fin stemning blande alle (20+) fremmødte. Som sædvanlig styrede Tage slagets gang som ordstyre, med stort overblik og fast hånd, mens Jette med sirlig skrift førte referat.

Uwe gav en fin detaljeret beretning, hvor han introducerede den gode ideen, at gøre Jørgen til æresmedlem – hvilket der var fuldtallig tilslutning til. Uwe brugte også noget tid på at fortælle om vores kommende opgave med at faciliteter den nationale bedømmelse i 2023.

Jeg fik overrakt pokaler ifm sæsonens konkurrencer og Jes gennemgik printer-regnskabet.

Årets fotograf papir: Preben Madsen

Årets fotograf digital: Alf

Året papirbillede: Uwe

Årets digitalbillede: Alf

Året portræt: Lisbeth (pokal)

Årets s/h billede: Lisbeth (pokal)

Årets naturbillede: Niels (pokal)

Serier: Flemming

Store billeder: Alf

Susanne havde på forbilledlig vis overtaget regnskabet fra Jørgen, og det blev enstemmig vedtaget. Godt arbejde Susanne.

Alt i alt en meget fin generalforsamling.